wtorek, 13 maja 2014

ale czemu?

Najważniejsze w spełnianiu marzeń jest to aby mniej mówić, więcej robić.

Maraton coraz bliżej a związku z tym kolejne spełnienie marzenie już prawie na horyzoncie.
Chciałabym tutaj oświadczyć i założyć się z wami że w 26 kwietnia 2015 przebiegnę maraton:

calutkie 42 km 195 m w Warszawie. 
Piszę o tym tutaj aby nie mieć możliwości wykręcenia się z tego. Bo przecież wstyd tak nie dotrzymywać obietnic :):) !

Ale czemu?
Bieganie było moją pierwszą miłością, a jak wiadomo o pierwszej miłości się nie zapomina czy jakoś tak. Chcę sprawdzić czy jestem na tyle silna i wytrzymała w swoim postanowieniu aby w nim wytrwać do końca i zmierzyć się z tym dystansem. Nie jest to łatwe, nie jest to przyjemne, ale satysfakcja ze zrealizowania postanowionego sobie celu jest niesamowita, dlatego myślę, że warto.


MARATON przebiegnę dla siebie, ale czemu by nie zrobić czegoś dla innych? W tym momencie otwiera się właśnie moje dobre serducho.Wczoraj rozmawiałam z chłopakami organizującymi Wielki Bieg Pomocy (link) i bardzo zafascynowali mnie akcją, w której zorganizowanie poświęcili bardzo dużo swojego czasu.


O co chodzi? 
2 biegaczy przez 35 dni z rzędu będą pokonywać dystans ok. 42.195 km dziennie,
biegnąc przez 35 miast Polski = to prawie 1500 km!!!!!
Po co? 

Bieg jest akcją charytatywną. Ty, ja i oni możemy biegać. Ale chodzi o to aby pobiec dla tych którzy nie mogą. Mianowicie chodzi o zebranie funduszy na rehabilitację Eweliny Lis i Sławomira Jędrzejko. 

Kiedy i jak?trasa biegu jest dostępna ( tutaj ). Sprawdź czy czasem nie biegną przez Twoją miejscowość i dołącz przebiegnąć chociaż 1 km! Ja przebiegnę z chłopakami trasę Oborniki- Poznań

Jak wesprzeć akcję?
- nagłośnij sprawę i polub profil na fejsie aby dowiedziało się o tym jak najwięcej ludzi https://www.facebook.com/wielkibieg?fref=ts to nic nie boli ani nie kosztuje :)

-pomoc finansowa
Pieniądze, które będą przeznaczone na rehabilitację Eweliny Lis i Sławomira Jędrzejko można wpłacać na: 
nr konta: 04 1940 1076 3114 0258 0007 0000
Tytułem: Pomoc dla Eweliny i Sławka
Fundacja Everest
ul. Inżynierska 45/25 Wrocław 53-228


PAMIĘTAJ, ŻE RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!

Brak komentarzy: